Halsjävel

Fy jävla fan. Har så förbannat ont i min hals, från typ det vänstra nyckelbenet ända upp till hårfästet. Ska proppa lite alvedon innan jag somnar. Så himla tråkigt, har sprungit två dagar i rad och nu blir det uppehåll igen. Vilken tur att jag har köpt en ny halsduk som jag vägrar ta av mig och att jag dricker 14 koppar honungsvatten om dagen, då blir man väl frisk?

Igår hamnade jag på Hovet och såg hockey, Djurgården-Brynäs med Emil. När jag kom hem från den otroligt kassa matchen såg jag premiären av det extremt genanta programmet kungarna av tylösand. Jösses! Pinsammare människor är ingen ide att leta efter, det går inte att hitta varken under stock eller sten.
Äntligen har Idol börjat igen, mitt absoluta favoritprogram alla kategorier. Heja Olle.

Imorgon är det dags för Sandhamn igen efter 5 dagars jobb på hemmaplan. Längtar ut i skärgården.


Såhär kul hade vi på P-dagen för en månad sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0