Snart är det fredagsmys...

Snart är det fredagsmys... men inte för mig! Förra helgen var ett magplask, jag var en makaron som var tuggad som någon sedan kräkts upp, så kände jag mig på ett ungefär. Lördagen blev katastorf, kaos, utbrått, skrik, fylla och fan å hans moster. Jävlar vilket liv det blev när en del simmat lite för långt nere i flarrorna. Har aldrig varit med om maken till rörigt det blev och slutade i värsta tänkbara. Men i helgen tar vi revanch.

Mellan söndag och måndag var vi på Dykarn ute på Grönskär och hade mysmiddag, sov över och morgonfrulle. Guld, guld, guld. Kommer sakna gänget och huset efter nästa lördags bartömning. Men än har vi det roliga kvar. BARTÖMNINGEN!




Idag har jag dragit min plikt som medborgare, jag har röstat. Det var fan inte lätt alltså, man fattar ju inte vad dom vill, skulle vilja säga att partiledarna mest klankar ner på varandra i tv debatterna. Nu har jag iallafall slickat igen röstkuverten och det känns prima skinka.

Söta Sebbe har var varit och bott hos mig i 3 dagar men har åkt tillbaka till Oslo idag. Vi har ätit ute två gånger, druckit drinkar gjorda med kärlek på sky bar, kollat film som var sisådär bra eftersom jag somnade och fikat. Har dock lite dåligt samvete över att jag varit så tråkig och trött.

Tur att Sebbe fick en kompis medan jag var på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0