På båten fredagen den 10 sep

Mår för jävla dåligt. Känner mig och ser lika mycket ut som ett patrask som känslan. Snoret rinner och ögonen är glansig och nej, jag är inte frisk. Men det stoppar tydligen inte mig från att jobba för 10nde dagen i rad och även långpass. Började halv åtta på förskolan och är nu på väg ut till Sandhamn för ett kvällspass på dykarbaren.

Mår illa som ett djur och är kissnödig som en ödla, har försökt sockerchocka mig själv med en massa choklad för att inte trilla ihop i en liten tragisk hög. Ikväll pallar jag inte med några jobbiga, elaka, dryga, eller fulla gäster. Kommer nog börja grina om något går fel ikväll.

Min blick är helt tom och jag fastnar och stirrar på föremål hela tiden. Näsan är helt igentäppt och jag måste andas med munnen vilket gör att det blir som sandpapper och snart smakar fis i munnen. Dessutom ser man ut som ett frågetecken eller en fågelhålk när man går med munnen öppen hela tiden, dock kommer jag kvävas till döds om jag trycker läpparna mot varandra. Alltså ingen superbra dag att hångla på... ganska omöjligt.

Behöver ta mig en liten tupplur innan båten når hamn. Ska trycka en alvedon inna jag går på mitt pass så att jag för hoppningsvis överlever denna dag. Morgondagen tar jag imorgon, den kan bli ännu värre.
Trotts allt skit är jag råglad över att kliva i land på Sandhamn inom några minuter igen.

Haha kolla denhär schleeetna grävlingen som tycker extremt synd om sig själv på båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0