En smarrig 88a

Som servitris har man både upp och ner dagar. Idag började min lite ner, tyckte inte alls om mina gäster och dom tyckte nog inte om mig heller. Jag frågade om allt var till belåtenhet och dom svarade ja, dock hade jag bongat en för lite burgare men dom hade förvirrat mig innan så jag tyckte att det var förståligt och den 5.te burgaren kom hyffsat snabbt ändå. Men sen när dom skulle betala så sa dom surt att en inte hade fått bacon! OH NEEEEJ världen går under karln fick inte sin fettiga bacon...SKIT också?!! Så jag skojade lite och sa att han kunde få sin baconn med notan och han sa ja det vill jag. Så jag gick ut med bacon och notan... lite för att visa att jag tyckte han var ett tramsigt gnälligt dagisbarn, tror tyvärr att han blev ännu surare på mig, aja man kan inte vara älskad av alla.

En liten stund senare blev dagen upp eftersom fru Betner och Mårten Andersson kom in och ville boka bord. Jag serverade nämligen Mårten, Magnus Betner och hans tjej igår, dom kör stand up på Alma igår och ikväll. Dom är rå trevliga och tacksamma gäster. Hehe hade en kul incident med dom igår. Mårten ville ha en lagrad congac och jag såg jävligt fel i mörkret och var lite stressad så jag trodde att en -06 var från 1974, osis för mig att dom ville ha just den. Så jag fick gå tillbaka och säga att jag ljugit och att dom kunde få 1975.an istället. Riktigt trevliga och glada, dom gillar vi!! Eftersom jag är ledig ikväll tänkte jag gå och kolla på deras show om någon timme, tjihooo skrattfest! Mårten sa idag när han var inne att det skulle bli lite snuskiga skämt ikväll...rooooliiigt, rooligt!
Rackarns, jag skulle egentligen gått på after sailen idag men eftersom det regnar idag, andra gången sedan veckan innan midsommar så skiter jag i det och läser om Emma och Zätas bröllop istället

I förrgår var en nerkväll på jobbet igen när en gammelgubbe sa nåt i stil med lilla gumman och klappade mig på bakbenet. JÄÄÄVLAR va förvannad jag blev och sa högt och bestämt att jag är inte lilla gumman och sådär gör du INTE igen!!!

Ska kosa mig med världens godaste glass. 88.or är lite godare lite läckrare, så är det bara. ;)

Kommentarer
Postat av: joel

ja hur jag hamna här det var av en slump men jag måste säga det är elakt och fresta en med glass nu måste jag ju gå ner och handla med :O

men värka va en trevlig liten bloog jag halka in på får kolla vidare på den :)

2012-07-06 @ 06:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0