Bartömningen på Alma

Sliten trasa är vad jag är idag. Lyckades inte med att ta båten 8.15 hem i morse, lyckades med att ta 13.30, stolt. Sovit i soffan hela kvällen... Sa jag att jag är sliten?! Tror inte jag repat mig sedan Oslo.

Igår var det bartömning på Alma. Inte speciellt mycket folk men dom som var där var taggade till 1000lappen. Jag hade riktigt kul fast jag och Per var överrens om att vi saknade vår 3dje familjemedlem Karl. Som vanligt är jag superkanonen på att trassla till det för mig och JA det gjorde jag igår med, tyckte själv att jag var råsmidig men verkar som att jag var lika avikande som en fotbollsspelande åsna, jodå så att säga smidigt!! Men mitt positiva tänkande håller i sig, har inte gett upp än. Man kan alltid förneka haha.
Alycia sa att vi hade lite att prata om imorgon när jag kommer tillbaka...äh hehe vad kan det vara jag har ingen aning :) Kan det vara att hennes cykel låg i buskarna igår? Råkade hamna på "efterfest" på Öfre igår igen, bus är kul! Kan hända att Seglarns nya fyrhjuling fick en ny parkeringsplats också, vad snopna dom måste blivit när den flyttat sig själv några meter.

Sambon min


Jossan och Elin på väg till Seglarn i ösregnet

Ser grymt mycket fram emot bartömningen hos oss på Dykarn nu. Fast jag kan gott vänta lite till eftersom jag inte vill att säsongen ska ta slut.

Ny ska jag fortsätta att lyssna sönder Oskar Linnros skiva tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0